סוגי כיורי אמבטיה

סוגי כיורי אמבטיה

סוגי כיורי אמבטיה שכדאי לכם להכיר בשביל לעצב את חדר האמבטיה המושלם.

כיור אמבטיה הוא כיור המותקן בחדר עם אמבטיה. הוא מותקן בדרך כלל מעל האמבטיה ומתנקז לאמבטיה.

סוגי כיורי אמבטיה יכולים להשתנות בהתאם לסוג העיצוב וגודל החדר. חלקם עשויים מאבן, בעוד שאחרים עשויים מחרסינה או מתכת. הסוגים הנפוצים ביותר של כיורי אמבטיה כוללים כיור עם קערה אחת, כיור עם קערה כפולה וכיור הדום.

כיורי אמבטיה מגיעים במגוון צורות וגדלים. הם נועדו להתאים לצרכים ותקציבים שונים.

ישנם שלושה סוגים של כיורי אמבטיה הנפוצים בשוק:

1) כיור איפור מותקן בדרך כלל על הקיר בגובה העיניים עם ברז מותקן בצד. הקערה של כיור זה עשויה בדרך כלל מחומר פורצלן או קרמי.

2) כיור כן מותקן על מעמד, מה שעוזר להגביהו מעל פני הקרקע, ומקל על הניקוי מתחתיו. סוג זה של כיור משמש בדרך כלל בחדרי אמבטיה עם תקרות נמוכות או מקום מוגבל.

3) כיור כלי הוא קערה גדולה שיושבת על גבי השיש, לרוב יושבת במקביל אליו. כיורים אלו נוטים להיות יקרים יותר מסוגים אחרים מכיוון שהם דורשים יותר חומר ועבודה להתקנה ותחזוקה.

כיור צמוד קיר

כיור צמוד על הקיר הוא דרך מצוינת למקסם את המקום בחדר האמבטיה. ניתן להרכיב אותו על הקיר ומספק מקום להוספת אלמנטים נוספים לעיצוב.

כיור צמוד קיר הוא דרך מצוינת למקסם את המקום בחדר האמבטיה ולחסוך בשטח השיש.

כיורים צמודי קיר מותקנים בדרך כלל על הקיר עם צינור בודד שעובר דרך הקיר כדי להתחבר לצנרת הקיימת שיש לכם באמבטיה.

כיורים צמודי קיר מותקנים בדרך כלל בשירותים ציבוריים, שם הם יכולים לשמש מספר אנשים בו זמנית. הם משמשים גם במטבחים מסחריים, שם הם מאפשרים שטיפה יעילה יותר של כלים והכנת מזון.

כיור משטח עם ברז

כיור משטח הכולל ברז הוא מעין כיור מטבח שמורכב על השיש. יש לו ברז נפרד לשטיפת כלים וברז נפרד לשטיפת כלים. כיור משטח עם ברז נוח לשימוש כי הוא חוסך מקום, מים ואנרגיה.

היתרונות של כיור עם ברז ברורים – הם חוסכים מקום, מים ואנרגיה על ידי שמירתם.

הכיור השיש עם הברז מסייע בחיסכון במקום, בזמן וכסף. זוהי אפשרות מצוינת למי שרוצה שיהיה כיור עם ברז במטבח או בחדר האמבטיה.

כיורים משטחים הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם תופסים פחות מקום מאשר כיורים מסורתיים. הם גם קלים יותר להתקנה ולתחזוקה, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים שאין להם זמן לעשות זאת בעצמם.

כיור אמבטיה התקנה תחתונה

כיור אמבטיה התקנה תחתונה הוא כיור שמותקן מתחת לשיש. בדרך כלל דפנות השיש העליונות מכסות את הכיור או מגיעות בקו ישר עם השיש.

ניתן למצוא כיורים להתקנה תחתנוה גם למטבח, כיורים אלו גם ניתנים להגיע בתור “כיור כשר” כלומר הפרדה בין כלים חלביים לבשריים.

אם עד היום היה נהוג כי רוב הכיורים בהתקנה תחתונה היא מגיעים ברוחב צר, היום בשל העיצוב המיוחד שהם מספקים בשילוב נוחות ועמידות, ניתן למצוא כירוים המותקנים בחלק התחתון במגוון גדלים וסוגים.

המאמר נכתב בשיתוף איזיטאפ אתר האינטרנט המשתלם בישראל לכלים סניטרים.

דילוג לתוכן