עיצוב לובי לבתי מלון

עיצוב לובי לבתי מלון

עיצוב לובי לבתי מלון הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שכל בית מלון צריך לשים אליו דגש.

לובי הוא אחד הרושם הראשוני שעושה מלון על אורחיו. זהו גם המקום הנפוץ ביותר עבור אורחים לתקשר עם הצוות ועם אורחים אחרים. לובי מעוצב יכול לספק לאורחים חוויה מסבירת פנים ומהנה, שתעזור להם להרגיש בבית ותגרום להם לרצות להישאר זמן רב יותר.

חלק מלובי המלון נועדו לעודד אינטראקציה בין אנשים שונים, אך אחרים נועדו לספק פרטיות. עיצוב לובי של בית מלון צריך להיקבע לפי האם מדובר במרחב ציבורי או לא, וכמה אינטראקציה הוא צריך להיות יעיל.

הלובי הוא הרושם הראשוני שמלון יוכל לעשות על אורח. זה צריך להיות מסביר פנים ולגרום לאורח להרגיש בבית. מעצבים המציאו כמה דרכים חדשניות לעצב לובי על מנת להשיג מטרה זו. הם ניסו להשתמש בחומרים טבעיים כמו עץ, צמחים ומזרקות מים על מנת ליצור סביבה שלווה יותר לאורחים. הם גם ניסו להשתמש בטכנולוגיה כמו מסכים אינטראקטיביים, מסכי מגע וצגים דיגיטליים על מנת לשמור על הלובי רענן ומודרני.

חדשנות חשובה לכל תעשייה שרוצה להישאר רלוונטית בעידן הדיגיטלי של היום. תעשיית המלונאות אינה שונה מכיוון שהיא צריכה להתפתח לצד העולם הסובב אותה או להסתכן בהישארות מאחור על ידי חברות טכנולוגיה חדשות שממצות דרכים יצירתיות לעצב לובי שסביר יותר שימשכו את דור המטיילים של היום שנמצא בשימוש להיות מחוברים בכל עת דרך המכשירים הניידים שלהם.

עיצוב לובי הוא קריטי בגל שהלובי הוא מקום מעבר וגם הרושם הראשוני שאיתו נתקל מי שמגיע לבית המלון.

לובי המלון הם מקום של מעבר. הם המקום הראשון שאורח רואה ויוצר איתו אינטראקציה כשהוא נכנס למלון. חשוב שעיצוב הלובי ישקף זאת ויהיה מסביר פנים לאורחים.

מעצבים צריכים לקחת בחשבון איך אנשים משתמשים היום בלובי בבתי מלון, הכולל צ'ק-אין, קבלת עזרה עם מזוודות וגילוי היכן ממוקם החדר שלכם. העיצוב צריך לשקול גם כיצד אנשים ישתמשו בלובי בעתיד; למשל, שימוש בהם לעבודה או לפגישות.

עיצוב מושלם עם צמחייה מיוחדת

השימוש בצמחים מלאכותיים בבתי מלון הוא מגמה גוברת בעשור האחרון. צמחים מלאכותיים משמשים בדרכים רבות ושונות: כקישוט, כדרך לקליטת קול, כמטהר אוויר או כדי לעזור באיכות האוויר, ואפילו כדרך לשלוט בטמפרטורה.

צמחים משמשים בהיבטים רבים של חיינו. הם מוסיפים יופי טבעי לבתים ולמשרדים שלנו. הם גם מספקים לנו חמצן ומנקים את האוויר מגזים מזיקים. זה לא מפתיע שמלונות רוצים להשתמש בצמחים גם בעיצוב שלהם, כי הם יכולים להפוך את הסביבה ליותר מסבירת פנים עבור האורחים.

עם זאת, תמיד ישנם כמה אתגרים עבור מעצבי בתי מלון בכל הנוגע לשימוש בצמחים בעיצובם. לדוגמה, קשה להחזיק אותם בחיים או שהם לא נראים מספיק טובים. צמחים מלאכותיים יכולים לפתור את הבעיות הללו מכיוון שהם לעולם לא ימותו או יזדקקו למים!

צמחים מלאכותיים הם אלטרנטיבה משתלמת ובת קיימא לצמחים אמיתיים. ניתן להשתמש בהם בכל סוג של חלל ואינם דורשים תחזוקה.

ניתן להשתמש בצמחים מלאכותיים במגוון חללים, החל ממשרדים ועד בתי מלון.

הם גם אופציה מצוינת עבור אנשים שיש להם אלרגיות או חיות מחמד שעלולות להרוס את הצמח.

שילוב של צמחיה ואלמנטים יחד עם ריהוט לבתי מלון שיש לו נוכחות ועיצוב מיוחד יצרו את האפק המושלם לבית מלון ייחודי ובוטיקי.

עיצוב לובי לבתי מלון שבו שמים לב לכל הדגשים החשובים הוא זה שיהפוך את המלון למיוחד ומעוצב ולכן אין להקל ראש בחשיבות העיצוב.

דילוג לתוכן